35,10,0,50,1
25,600,60,1,3000,5000,25,800
90,150,1,50,12,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
0,2,1,0,2,46,15,5,2,1,0,20,0,1
Stepic gume...
Stepic gume...
Stepic servis...
Stepic servis...
Stepic gume...
Stepic gume...
Stepic prodaja...
Stepic prodaja...
Stepic usluge...
Stepic usluge...
Stepic predah...
Stepic predah...
Stepic prostor...
Stepic prostor...

Gume na prodaju Stepic Dubocka

gume na prodaju stepic dubocka

gume na prodaju stepic dubocka 004

gume na prodaju stepic dubocka 005

gume na prodaju stepic dubocka 006

gume na prodaju 0050

Saveti

stepic gumeNaš servis savetuje:
Pravilno podešena geometrija vešanja preduslov su sigurne i ekonomične vožnje. Stručnjaci preporučuju barem jednom u godini napraviti provere stanja šasije i po potrebi izvršiti kvalitetna podešavanja. Takođe, preporuka je da se geometrija točkova ili auto-optika napravi pri svakom zahvatu na upravljačkom mehanizmu ili elementima vešanja kao i na vozilima koja su doživela neko značajnije oštećenje ili karambol. U nastavku navodimo nekoliko razloga za to:
• nepravilno podešen trag točkova narušava vozne osobine automobila
• loša geometrija umanjuje stabilnost i upravljivost vozila, utiče na pojačano trošenje guma, a ujedno povećava otpore na točkovima i potrošnju goriva.


Cilj nam je da sa svakom gumom koju kupite kod nas, da odvozite zaista onoliki broj km koliko proizvođač garantuje, te naravno da budete sigurni na putu i u prometu.


 

Balansiranje guma

Balansiranje guma (točka) je jako bitna stavka kad se radi o udobnosti i sigurnosti vozila. Ako točkovi i gume nisu balansirani, tj. Ako gume nisu "savršeno okrugle" dolazi do pojave vibracija.

Vibracije se s točka prenose do kabine automobila te stvaraju neprijatan osećaj u vožnji. Balansiranjem se postiže dobra raspodela opterećenja što kao posledicu ima smanjenje vibracija i veću udobnost u vožnji.

Ispravno balansiranje točkova donosi nekoliko koristi:
- Smanjeno trošenje mehaničkih delova automobila
- Umerenu potrošnju pneumatika
- Veću udobnost u vožnji

Balansiranje je postupak kojim se masa točka uravnotežuje, te se raspodeljuje opterećenje na različitim stranama iste osovine. Gume se najčešće uravnotežavaju olovom, brušenjem ili pločicama. Balansiranje je najbolje obaviti na sva četiri točka, jer će automobil vibrira ako su balansirani samo prednji točkovi, a zadnji nisu.

Takođe, na točkovima koji nisu pravilno balansirani, gume se troše brže i neravnomerno, a kao posledica toga mogu stradati amortizeri, ležajevi i neki drugi delovi vešanja. Takvi veliki izdaci sigurno nisu potrebni, te je puno jeftinija i korisnija opcija napraviti balansiranje točkova.

Balansiranje je isto tako potrebno svaki put kada se stavljaju nove gume ili kad se zimske gume zamenjuju ljetnima ili obrnuto. Cena je mnogo manja, ali šteta koja može nastati ako se točkovi ne balansiraju može biti znatno veća pa se na tome ne isplati štedeti.


 

Odgovarajući pritisak vazduha u gumi

Pritisak vazduha u gumama utiče na upravljačku izdržljivost vozila te utiče na efikasnu potrošnju goriva kao i na potencijalnu sigurnost. Odgovarajući pritisak vazduha u gumi može isto tako produžiti vek trajanja guma - neodgovarajuće naduvane gume sklone su preteranoj i neravnomjernoj istrošenosti.

Izuzetno su važne redovne kontrole pritiska

Preporučuje se svim vozačima da provere pritisak vazduha u gumi najmanje jednom mesečno, kao i pre i nakon dugih putovanja. Takođe savetujemo da proverite profile guma radi neravnomerne istrošenosti koja može biti simptom previše ili premalo napumpanih guma.

Čak i u idealnim uslovima na putu, gume obično gube pritisak brzinom od 0,69 bara ili 1 funte po kvadratnom inču (PSI) mesečno, čak i više u toplijim vremenskim uslovima.

Ako niste sigurni koji je odgovarajući pritisak za vaše gume, proverite knjižicu vozača za svoje vozilo ili bočni zid gume. Ili naravno dođite kod nas.


 

Zašto je bitno menjanje guma zimsko - letnje

Celogodišnje gume za auto mogu samo retko ispasti jeftinije od kombinacije letnje / zimske, a tokom cele godine imaju bitno lošije karakteristike u vožnji.

Celogodišnje gume mogu se na prvu loptu činiti kao dobro rešenje. Prikladne su i za zimu i za leto, smatraju se odgovarajućom obaveznom zimskom opremom, a štede vreme i novac jer eliminišu potrebu redovne montaže i demontaže zimskih, odnosno letnjih guma. Ipak, naš račun pokazuje da se pneumatici samo u retkim slučajevima zaista isplate. Izračunavanje smo temeljili na četiri godine korišćenja, odnosno od 60.000 do 80.000 pređenih kilometara tokom tog perioda. U tom periodu vlasnik će na automobilu potrošiti jedan set zimskih i jedan set letnjih guma ili dva seta celogodišnjih guma.

Iako će onaj koji se odluči na kombinaciju letnje-zimske gume morati čak osam puta plaćati vulkanizera, pneumatici osetno su skuplje, pa kod Dunlopa i Goodieara nema neke opipljive razlike u ceni, a kod Save je razlika veća u korist celogodišnjih guma. Ipak, odaberu li akciju na portalu za grupnu kupovinu, oni koji redovno menjaju letnje i zimske gume uštedeće još para, što kombinovanje letnjih i zimskih guma čini povoljnijim.

Ipak, najvažniji razlog protiv celogodišnjih guma je njihova bezbednost. Naime, na svim relevantnim testovima ovakve gume su se pokazale osetno lošijima od letnjih tokom leta i zimskih tokom zime. Na primer, od 28 testiranih zimskih guma u ​​nedavnom testu ADAC-a pale su samo četiri, a od četiri celogodišnje čak dve.

Prodavnica - Vulkanizer - Petrovac - Opština - Dubočka - Gume

vulkanizer petrovac gume 001

vulkanizer petrovac gume 002

vulkanizer petrovac gume 003

vulkanizer petrovac gume 005

vulkanizer petrovac gume 004

 

Gume na prodaju Stepić - Dubočka

gume na prodaju stepic dubocka

Baneri

Who is Online

Ko je na mreži: 107 gostiju i nema prijavljenih članova

Broj pregleda članaka
165847